Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Košťál, Michal
Tato práce pojednává o retail marketingu a in-store promotion. Je zaměřena pri-márně na merchandising, podporu prodeje a další vybrané aktivity. Vlastní práce je věnována společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. a vychází z velké části z praxe a osobní zkušenosti, které byly získány v zaměstnání u Samsung Electronics. Nejprve je představena společnost Samsung a jejich výše investic do marketingu v porovnání s konkurencí. Následně jsou popsány základní aktivity v retailu v České a Slovenské republice, a to především merchandising, podpora prodeje a další vybrané akce Samsungu. Cílem práce je zhodnotit efektivitu retailového marketingu Samsung v České a Slovenské republice a navrhnout taková opatření, aby firma udržela svoji konkurenceschopnost na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.